Laser Needle

Praktisk info

Beskrivelse

LaserNeedle

Effektiv behandling af smerter og inflammation

LaserNeedle:

• Er effektiv mod en række smertetilstande, hævelse, inflammation, samt forskellige former for gigt.
  • Fremmer stofskiftet lokalt i cellerne, øger cirkulationen, mindsker inflammationen, fremmer helingen og er oftest smertelindrende.
  • Er normalt smertefri og har ikke noget med nåle at gøre. Kan benyttes ved tilstande, hvor mange traditionelle behandlinger er for smertefulde. Den er sikker at anvende og normalt helt uden bivirkninger.
  • Er lavenergetisk laserlys og kan ikke give vævsskade som man f.eks. kan opleve ved højenergi laserbehandling (laseroperationer mv.)
  • Kan både behandle væv der ligger dybt i kroppen (2,5-5 cm) såvel som mere overfladisk.
  • Har generelt en god langtidseffekt. Normalt mærker man en effekt efter 1-4 gange mens man ved nogle tilfælde har brug for lidt flere.

Hvorfor?

“Vi har valgt LaserNeedle fordi vi efter at have haft apparatet på prøve i 5 uger, så den var helt vildt effektiv til en række forskellige problemstillinger” siger Anne Holz Hansen, fysioterapeut og medejer af FysioForm.

Alene eller i kombination?

“Det virker som et rigtigt godt og effektivt redskab, som en del af den samlede fysioterapeutiske indsats og kan være et rigtigt godt værktøj sideløbende med øvelser og øvrig behandling.” siger vores erfarne fysioterapeut der primært står for behandlingerne, Anne Holz Hansen, fysioterapeut og medejer af FysioForm.

Pris og omfang?

En LaserNeedle behandling koster kun 325 kr.

Der er ikke tilskud fra hverken den offentlige sygesikring eller sygeforsikringen “Danmark”.

Ring til os på 56 95 40 11 og bestil tid.