Cykling – Suunto

Effektiv træning i højt tempo.

Praktisk info

Instruktør Gitte, Flemming, Lene, Tine, Jesper, Bent.
Tidspunkt Hele ugen undtagen torsdag og lørdag

Beskrivelse

Vi tilbyder forskellige former for cykling, både morgen, eftermiddag og aften.

Morgencykling Suunto 45 min.
For dig, der vil prøve at møde på jobbet eller i skolen sprængfyldt med energi efter ca. 45 min. frisk morgencykling og udstrækning. En fantastisk måde at starte dagen på.

Fyraftenscykling Suunto 30 min.
Har du både en travl hverdag og samtidig ambitioner om også at ville træne effektivt, så er Fyraftenscykling perfekt for dig. Efter en kort opvarmning skruer vi op for dampen og cykling non stop resten af tiden. Timen vil give dig en bedre kondition, øget forbrænding og bedre teknik. Der fokuseres på konditionstræning, hvor intensiteten vil variere fra middel til anstrengende arbejde. cykeltimen (30 min.) er inklusiv opvarmning. Nedkøling sørger du selv for efterfølgende. Her kan du selvfølgelig bruge træningscenterets faciliteter. Alle kan deltage. Det anbefales dog, at du har deltaget flere gange på vores cykelhold.

Fyraftenscykling Suunto 45 min.
Har du både en travl hverdag og samtidig ambitioner om også at ville træne effektivt, så er Fyraftenscykling perfekt for dig. Efter en kort opvarmning skruer vi op for dampen og cykler non stop resten af tiden. Timen vil give dig en bedre kondition, øget forbrænding og bedre teknik. Der fokuseres på konditionstræning, hvor intensiteten vil variere fra middel til anstrengende arbejde. Cykeltimen (45 min.) er inklusiv opvarmning. Nedkøling sørger du selv for efterfølgende. Her kan du selvfølgelig bruge træningscenterets faciliteter. Alle kan deltage. Det anbefales dog, at du har deltaget flere gange på vores cykelhold.

Cykling Suunto 60 min.
For dig, der har rutine på en cykel og vil presses til en ultimativ indsats. Tempoet er højt. Der cykles i ca. 50 min efterfulgt af udstrækning.

Medlemmer: Book online via holdplan