Cykling – BodyBike

Effektiv træning i højt tempo.

Praktisk info

Instruktør Lene- Bent
Tidspunkt Mandag, Tirsdag, Fredag & Lørdag

Beskrivelse

Vi tilbyder forskellige former for cykling, både morgen, eftermiddag og aften.

Morgencykling Suunto 45 min.
For dig, der vil prøve at møde på jobbet eller i skolen sprængfyldt med energi efter ca. 45 min. frisk morgencykling og udstrækning. En fantastisk måde at starte dagen på.

Fyraftenscykling Suunto 45 min.
Har du både en travl hverdag og samtidig ambitioner om også at ville træne effektivt, så er Fyraftenscykling perfekt for dig. Efter en kort opvarmning skruer vi op for dampen og cykler non stop resten af tiden. Timen vil give dig en bedre kondition, øget forbrænding og bedre teknik. Der fokuseres på konditionstræning, hvor intensiteten vil variere fra middel til anstrengende arbejde. Cykeltimen (45 min.) er inklusiv opvarmning. Nedkøling sørger du selv for efterfølgende. Her kan du selvfølgelig bruge træningscenterets faciliteter. Alle kan deltage.

Cykling Watt

Enheden watt er en fysisk måleenhed for effekt

I watt/kadence træning arbejder vi på at forbedre vores evne til at træde energi ud i pedalerne.

Watt og kadence træning er en forløbende process, hvor vi tilstræber at vi bliver stærkere-vi bliver i stand til at træde mere energi ud i pedalerne, sammen med et bevidst valg af kadence.Watt træning kan bruges af alle, da man starter ved sit eget udgangspunkt, og med sin egen kompetence. Man har mulighed for at konkurrere med sin sidemand, eller man kan vælge at holde sine tal for sig selv.Instruktøren vil uddybe træningen, og guide dig undervejs i programmet, så du skal bare træde i pedalerne, og nyde at du oplever at du bliver stærkere for hver gang du har trænet med holdet.

Vi cykler i 50 min. Efterfulgt af nedkøling og udstrækning.

Vel mødt.

Medlemmer: Book online via holdplan

Bent Harding
Watt instruktør
Lene Nørregaard Jensen
Suunto instruktør